2011 m. gegužės 6 d., penktadienis

Kantrybės testas - želė tortas

Įvertinkite savo kantrybę 10 balų skalėje:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10





Ommm Ommmm aš kantrus, aš ištvermingas. Ommm Ommmm.... 
Būna kantrūs žmonės, būna kruopštūs žmonės, kurie moka "knisinėtis", "knibinėtis" ilgai, sąžiningai, kol pasiekia norimą rezultatą. Pagarba jiems. Pagarba jiems kuo dideliausia. Šitoj vietoj man kantrybės maža. 
Pirmas bandymas su želė tortu dukros dideliu prašymu. Užtrukau pusę dienos :). Na, kitą kart, kai prisiruošiu, bent jau laiką mokėsiu racionaliau paskirstyti.





 

p.s. vaikams patiko labai :) jau turiu užsakymų dar ir dar gaminti :) matyt teks ugdyti kantrybę.

3 komentarai:

  1. Tortas nerealiai atrodo!!!! Verta buvo! O ju net du? Is ko tos grozybes? Labai labai...

    AtsakytiPanaikinti
  2. hmmm pirmas panasu i sausainiu formele isspaustus vaisius :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na tokios formos vaisiai tikrai neauga :)Vaikams labai patiko spėlioti ką valgo - mano gėlytė - obuolys, o mano - kriaušė, džiaugdavosi atpažinę :)

    AtsakytiPanaikinti