2011 m. kovo 11 d., penktadienis

Ten būti čia - Kuskus su daržovėmis

Ar esate linkęs pasiteisinti nežinojimu?

a) Taip, dažnai tai sakau, norėdamas pasiteisinti, net jei tai nėra tiesa;
b) Taip, teisinuosi nežinojimu, jei tai tikrai taip ir buvo;
c) Ne, nes tai nieko nekeičia - įvyko, kas įvyko;
d) Kartais pasiteisinu, jei matau, kad iš to bus naudos.
e) N/N




Nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės... Bet nežinojimu mes visada pateisinam savo poelgius arba neveiklumą, nežinojimu pasiteisinam ne tik sau, bet ir kiems. ,,Aš nežinojau" ir kaltės jausmas nuslysta lyg aptirpęs šokolado gabaliukas. Nepataiso padėties, nepakeičia nieko, tiesiog pasijaučiam pasiteisinę. ,,Aš nežinojau" ir baimė sukausto, kad buvai žioplas, kad praleidai, pamiršai... ,,Aš nežinojau" - griebiesi lyg šiaudo, tikėdamasis supratimo, atleidimo, dingsties pabėgimui.
Aš nežinau iš kur atklydusi patiekalo idėja į mūsų virtuvę. Bet man jis labai patinka. Nors tikiu, kad koks marokietis paklaiktų iš siaubo. Bet juk ,,aš nežinojau"... 




Kuskus su daržovėmis ir pievagrybiais


  • 1 svogūnas;
  • 1 paprika;
  • 1 cukinija;
  • 1 -2 česnako skiltelės;
  • 5 - 7 pievagrybiai;
  • alyvuogių aliejus;
  • 1 stiklinė kuskus;
  • prieskoniai - petražolės, pipirai (norint suteikti daugiau rytietiško skonio manau tiktų šafranas, kumimas, kalendra).
  • druska
  • 1 stiklinė vandens.
  1. Svogūną, papriką, česnaką pakepiname aliejuje;
  2. Sudedame cukiniją ir pievagrybius;
  3. Suberiame kuskusą ir pakepiname;
  4. Užpilame vandeniu ir kiek palaukiame - kruopos sugers vandenį;
  5. Pakepinam, kad būtų biru.
  6. Sudedam prieskonius.
  7. Skanaus. 
p.s. Vyro komentaras: būna ir skanesnių patiekalų.
p.p.s Vyras nemėgsta jokių kruopų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą